طبق گفته تیم محتوای اینستاگرام، پست کردن ریلزهای طولانی‌تر از ۹۰ ثانیه می‌تونه به رشد صفحه شما آسیب برسونه.

این یکی از چندین یادداشتی بود که کارمندان IG در یک رویداد در نیویورک هفته گذشته به اشتراک گذاشتند، که در آن آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام به سوالات مختلفی در مورد پلتفرم، الگوریتم، آنچه که روی آن کار می‌کنند و غیره پاسخ داد.

به گزارش Kaya Yurieff از The Information ، موسری و تیم IG یک اسلاید ارائه کردند که بیان می کرد ریلزهایی که بیش از 90 ثانیه باشند کمتر انتشار پیدا می کنند.

در اینجا نگاهی به اسلاید مورد نظر داریم:

همانطور که در این نمای کلی می بینید، بیشتر نکات نسبتاً عمومی هستند و همان چیزی است که احتمالاً قبلاً بارها خوانده اید:

-ایجاد تعامل

-پست در زمان مناسب

-ارسال با بالاترین کیفیت ممکن

اما نکات جالبی هم وجود داره:

اول اینکه پست کردن همزمان محتوا در تمام پلتفرم هایی که هستید میتونه مفید باشه.  دلیلشم احتمالاً برندسازی گسترده تر و ایجاد بحث بصورت همزمانه !

از جنبه تاثیرگذاری، IG می‌گه که اینا باعث جلوگیری از انتشار محتواتون میشه:

1-محتواهایی که صرفا هدفشون کسب لایک و کامنت بیشتره! بهشون میگن طعمه !

2-ریلزهای 90 ثانیه به بالا !

3-ارسال محتوا با واترمارک از سایر برنامه‌ها

4-پست کردن محتوایی که خودتون تولید نکردین

این سوال پیش میاد: «چرا اینستاگرام به شما اجازه می‌ده ریلزهای بیش از ۹۰ ثانیه پست کنید،  وقتی قرار نیست اونارو به دیگران نشون بده؟»

برای روشن‌تر شدن، باید بگیم که در حال حاضر حداکثر مدت زمان برای ریلزهایی که داخل برنامه ایجاد میشه ۹۰ ثانیه است، اما می‌تونید کلیپ‌های طولانی‌تری هم آپلود کنید. اینستاگرام در حال آزمایش امکان گذاشتن ریلزهایی 3 دقیقه ای و 10 دقیقه‌ایه ! اگرچه بدیهیه که با توجه به اینکه به مردم توصیه می‌شه این کار را انجام ندهند، این آزمایش‌ها عالی پیش نرفتند.